1. Kas yra internetinis marketingas?
Šiais laikais kai nuolat vystosi technologijos, pasaulis žengia pirmyn su įvairiais išradimais ir verslas nuolat auga - drąsiai teigiame, kad labai maža dalis versle esančių žmonių nenaudoja interneto ir jo teikiamų privalumų. Dėl šios priežasties, internetinis marketingas yra labai svarbus kiekvienos įmonės veiklai. Jis padeda būti matomiems ir sėkmingai konkuruoti rinkoje. Šiame filmuke trumpai apžvelgsime kas sudaro šį terminą:
2. Kas yra internetinis puslapis?
Vis daugiau įmonių plečia savo verslą elektroninėje erdvėje ir internetinį puslapį pasirenka kaip vieną iš pagrindinių internetinio marketingo įrankių. Internetinis puslapis yra puiki vizitinė kortelė, bei esminė vieta padidinti klientų ratą ir pardavimus. Šiame video pristatysime daugiau įžvalgų, kurios padeda suprasti kokią svarbią įtaką Jūsų verslui gali turėti internetinis puslapis:
3. Kas yra turinio valdymo sistemos (TVS)?
Dažnai iš klientų gauname klausimą - kas yra TVS? Turbūt trumpiausias paaiškinimas būtų - sąsaja tarp tinklapio ir Jūsų, kuri padeda redaguoti ir saugoti informaciją. Įsigijus interneto puslapį, ši sistema taps Jūsų geriausiu draugu, kadangi čia Jūs galėsite pateikti dinamišką turinį, kuris bus skelbiamas Jūsų svetainėje ir taip padės Jums tapti patrauklesniems savo lankytojams. Kuo dar naudinga TVS galite sužinoti šiame video klipe:
4. Kas yra „Facebook“?
Turbūt nėra žmogaus, kuris nebūtų girdėjęs apie socialinį tinklą „Facebook“. Fiziniui asmeniui ar įmonei susikūrus paskyrą - ji tampa sklaidos šaltiniu, kuris leidžia greitai perteikti reikalingą informaciją bei suburti Jūsų klientų ratą. Šiai dienai, tai yra vienas iš privalomų tokio tipo šaltinių norint ugdyti sėkmingą, novatorišką verslą, bei vienas iš stipriausių marketingo įrankių. Šiame video rasite daugiau patarimų, kurie padės suprasti „Facebook“ svarbą ir teikiamas galimybes verslu:
O štai čia galite rasti trumpą video pamoką, kurioje parodome kaip Jūs patys galite susikurti „Facebook“ verslo puslapį:
5. Kas yra „Instagram“?
Į vaizdinį turinį orientuoto socialinio tinklo „Instagram“ populiarumas su kiekviena diena auga vis sparčiau. Jeigu siekiate didinti savo įmonės prekės ženklo žinomumą ir pardavimus - vertėtų pamąstyti apie paskyros susikūrimą šiame tinkle. Turbūt nieko nenustebinsime paminėję, jog ji padeda verslui efektyviai reklamuoti parduodamus produktus arba teikiamas paslaugas be didelių investicijų. Daugiau informacijos apie „Instagram“ naudojimą versle galite rasti šiame video:
6. Kas yra „Twitter“?
Nors socialinė platforma „Twitter“ yra vis dar mažiau naudojama lyginant su „Facebook“ ir „Instagram“, tačiau Lietuvoje jos populiarumas pradėjo sparčiai augti. Vis daugiau įmonių nusprendė naudoti šį tinklą, kad galėtų lengviau suburti savo klientų ratą, dalintis bei sparčiai su jais komunikuoti tikslingomis ir aiškiomis žinutėmis. Daugiau apie pačią platformą ir jos naudą gali sužinoti peržiūrėję video klipą:
7. Kas yra „YouTube“?
„YouTube“ yra vienas iš stipriausių reklamos kanalų pasaulyje. Įmonės siekiančios išsiskirti ir pritraukti dėmėsio, turėtų apsvarstyti apie video reklamos sukūrimą ir jos patalpinimą į šią platformą. Tokio tipo reklamos yra paveikiausios ir sulaukia daugiausiai dėmesio, tad šioje platformoje Jūsų išskirtinę reklamą potencialūs klientai galės surasti, peržiūrėti ir patikus - užmegsti ryšį su Jumis. Daugiau apie tai:
8. Kas yra el. pašto marketingas?
El. pašto marketingas yra vis dar dažniausiai naudojama marketingo priemonė. Šis būdas leidžia įmonėms efektyviai pritraukti klientų - informuojant juos apie naujus pasiūlymus, nuolaidas ar tiesiog ryšiui palaikyti - neturint didelio biudžeto. Kiekvienas klientas gavęs tokią suasmenintą reklamą jausis svarbus ir bus labiau linkęs imtis veiksmų. Daugiau apie tai galite sužinoti mūsų video:
9. Kas yra SEO?
Šiais laikais dėl SEO naudos niekas neabejoja - tai vienas iš svarbesnių faktorių, lemiančių geresnę įmonės interneto svetainės lankytojų patirtį, stiprinantys jos įvaizdį bei užtikrinantys sėkmę ateityje. SEO sprendimai padeda lengviau palaikyti ryšį su būsimais klientais, todėl labai svarbu tinkamai juos įgyvendinti. Plačiau apie tai sužinoti galite šiame video klipe:
10. Kas yra analitikos įrankiai?
Turint svetainę ar puslapį socialiniuose tinkluose labai įdomu kiek žmonių jį aplankė, iš kur jie buvo, kokio amžiaus, kaip ilgai lankėsi konkrečiame puslapyje, kada jį paliko ir pan. Visą tai sužinoti galite naudodamiesi tam tikrais analitikos įrankiais, kurių pagalba galėsit sekti puslapio lankomumą bei kaupti šiuos duomenis, į kuriuos atsžvelgus, galėsite sukurti efektyvias reklamas ir dar daugiau prisidėti prie savo įmonės sėkmės. Apie dažniausiai naudojamus analitikos įrankius kalbame šiame video:
11. Kas yra „Facebook“ reklamos?
Šis reklamos būdas yra stebėtinai pigus ir efektyvus, tad vis daugiau verslų socialiniame tinkle „Facebook“ juo naudojasi. Sukurta kampanija, šioje platformoje padeda praplėsti klientų ratą, skleisti informaciją apie konkrečius produktus arba paslaugas. Vienas iš pagrindinių tokios reklamos sėkmės kriterijų - tinkamai nustatyta labai konkreti tikslinė auditorija, kurią turės pasiekti reklama ir kuri jiems bus aktuali. Daugiau apie šį reklamos būda rasite mūsų video:
12. Kas yra „Google Ads“?
Viena iš populiariausių internetinės reklamos platformų. Joje reklama potencialiems klientams atvaizduojama tada, kai jie atlieka internetinę paiešką „Google Ads“ ir kuri remiasi reklamos apmokėjimu tik už paspaudimus. Taip pat ji turi daug privalumų verslo sėkmei, apie kuriuos plačiau aptariame šiame video klipe:
13. Kas yra influenceris?
Tai dar labai naujas, bet praktikoje jau plačiai naudojamas reklamos būdas. Nors dar daug verslų nepripažįsta tokios reklamos, tačiau matydami jos efektyvumą ir tikslinės auditorijos pasiekiamumą - tokių abejojančių lieka vis mažiau. Daugiau apie tokią reklama mūsų video klipe: